مدیر ناحیه 2 آموزش و پرورش ارومیه خبر داد: هیچ یک از مدارس دولتی به اجبار حق دریافت پول های کمک به مدرسه را نداشته و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد می شود.

محمد مجرد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه شهریه پرداختی تنها برای مدارس غیردولتی و نمونه مردمی تعریف شده و مشخص هستند گفت: هیچ یک از مدارس حق دریافت پول از دانش آموزان مدارس دولتی را تحت هیچ عنوان ندارند.

وی تصریح کرد: از مردم عزیز تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در رابطه با دریافت پول به عناوین مختلف از والدین دانش آموزان و تهدید آن ها به عدم ارائه کارنامه و محرومیت از ادوها، مراتب را به آموزش و پرورش اطلاع دهند.

وی با انتقاد از اینکه بودجه هایی که به مدارس دولتی داده می شود بسیار ناچیز هستند گفت: با تمامی این بحث ها مدیران مدارس حق دریافت پول از دانش آموزان را ندارند.

وی گفت: در حال حاضر 120 مدرسه روستایی داریم که با مشکلات گرمایشی مواجه بوده و از ابتدای سال جاری 30 میلیون تومان اعتبار صرف حل مشکلات گرمایشی این مدارس شده است.

مجرد ادامه داد: 75 هزار دانش آموز در ناحیه 2 مشغول به تحصیل هستند که 90 میلیون تومان اعتبار از ابتدای آذر ماه سال جاری به مدارس تخصیص داده شده است.


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.