فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از خروج استان از لیست استان های اولویت دار آلوده به سرقت خبر داد.

به گزارش ایسنا منظقه آذربایجان غربی صبح امروز سردار ناصر اصلانی در همایش فرماندهان و روسای کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه آذربایجان غربی جز استان های اولویت دار در حوزه سرقت بوده است گفت: خوشبختانه در 9 ماهه نخست سال جاری با کاهش 10درصدی در حوزه کنترل و مبارزه با سرقت از لیست استان های اولویت دار در این حوزه خارج شده ایم.

وی ادامه داد: همچنین درسال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش 9 درصدی سرقت به عنف و زورگیری،کاهش 70 درصدی در سرقت مسلحانه در استان بودیم.

سردار اصلانی گفت: افزایش 8 درصدی در کشف سرقت اتومبیل،افزایش 32 درصدی درکشف سرقت از مغازه،افزایش 14 درصدی کشف سرقت از منازل،افزایش 114 درصدی کشفیات مواد مخدر،افزایش 10 درصدی کشفیات مواد سوختی و افزایش 40 درصدی کشفیات مشروبات الکلی ازتوفیقات نیروی انتظامی آذربایجان غربی در 9 ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری  700 هزار تماس فوریت پلیسی تلفنی و حضوری به پلیس فرماندهی انتظامی اذربایجان غربی واصل شده گفت: در سال جاری توانستیم با تلاش ها و با استفاده از خرد جمعی کارکنان نیروی انتظامی استان 60 درصد از 700 هزار تماس مردمی را عملیاتی کنیم.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری کارکنان انتظامی آذربایجان غربی در صحت عمل گفت: در سال جاری 50 درصد کاهش در جریم کارکنان انتظامی استان صورت گرفته است.

وی به 5 اولویت مهم و اساسی پلیس در سال جاری اشاره کرد و افزود: مقابله با سرقت،مقابله با کالای قاچاق،مبارزه با مواد مخدر،مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادفات از اولویت های مهم نیروی انتظامی و در راس برنامه ریزی های سازمان قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی یکی از قرارگاه های فعال پلیس در استان را قرارگاه جهادی عنوان کرد و گفت: صیانت از کارکنان انتظامی ،رسیدگی و رفع مشکلات کارکنان،ارتقا و آموزش علمی پرسنل در اجرای بهینه ماموریت ها و فعالیت های سازمانی از اهداف مهم فعالیت های قرارگاه جهادی استان است.

وی از کاهش 43 درصدی جرایم شرارت در استان خبر داد و گفت: در 9 ماهه نخست سال جاری افزایش 118 درصدی کشفیات اسلحه شکاری و جنگی صورت گرفته است.

سردار اصلانی با اشاره به افزایش 94 درصدی کشفیات جرایم رایانه ای در سال جاری گفت: در سال جاری 88 درصد از پرونده های ارجاعی به پلیس فتا کشف و عملیاتی شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه در 9 ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 18 هزار مورد مشاوره در مراکز و دفاتر مشاوره آرامش استان انجام شده است گفت: 85 درصد از پرونده های مشاوره منجربه صلح و سازش شده است.


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.