رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد از کشف یک انبار احتکار خودروهای سواری به ارزش 40 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: یک انبار احتکار انواع خودروهای سواری به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

به گزارش جماران، محمد جهین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وصول اخبار و اطلاعاتی مبنی بر احتکار خودروهای فاقد پلاک توسط افراد سودجو و سوداگران بازار و به منظور برخورد با مجرمان و محتکران مراتب در دستور کار بازرسان صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بازرسی از این انبار ۲۶ دستگاه انواع خودرو سواری در مجموع به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به پلمب این انبار اظهار داشت: در همین راستا پرونده احتکار برای مالک خودروها تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

جهین با بیان اینکه متصدیان انبارهای سطح شهر موظف به ثبت‌نام در سامانه انبارها هستند، اضافه کرد: اگر واحدها نسبت به ثبت موجودی انبارهای خود اقدام نکنند، کالای آنان مشمول کالای قاچاق خواهد بود و در صورت ثبت انبار در سامانه، اگر رسید و حواله کالا ثبت نشود، کالای آنان احتکار محسوب و برابر قانون با آن برخورد می‌شود.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و اطلاع از وجود انبار کالاهای احتکار شده با شماره تلفن ۱۲۴ و یا ۴۲۴۴۹۹۷۴ تماس گرفته و موارد را گزارش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.