فرمانده انتظامی اشنویه از دستگیری یک رمال حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی اشنویه گفت: یک رمال حرفه‌ای در این شهرستان که در پوشش رمالی اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کرد، توسط ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش جماران، سرهنگ محمد توحیدی اظهار داشت: این شخص در پوشش رمالی علاوه بر اخاذی از مردم، اقدام به اغفال جوانان و ترویج بداخلاقی در سطح جامعه کرده بود. 

وی افزود: با اعلام شهروندان مبنی بر اخاذی فردی با ادعای رمالی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت که پس از شناسایی دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی اشنویه با بیان اینکه شهروندانی که از این فرد شکایت دارند، می‌توانند با مراجعه به پلیس نسبت به طرح شکایت اقدام کنند، اضافه کرد: شهروندان هنگام برخورد با چنین افرادی باید هوشیار باشند  و در صورت مشاهده آنها مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ توحیدی با اشاره به اینکه افزایش امنیت و احساس امنیت بین شهروندان، مهمترین هدف فرماندهی انتظامی شهرستان اشنویه است، افزود: این شهرستان رتبه اول در کشف سرقت را طی سال گذشته در آذربایجان‌غربی به خود اختصاص داده‌ است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان کشف سرقت در این شهرستان  نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش یافته ‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.