فرماندار سلماس بازگشایی مرز ترکیه را مهمترین خواسته مردم این شهر دانست

فرماندار سلماس با بیان اینکه بازگشایی مرز ترکیه مهمترین خواسته مردم سلماس است، گفت:  در صورت تحقق این امر، ظرفیت مرزی بسیار خوبی در منطقه ایجاد می‌شود که زمینه‌ساز توسعه و آبادانی روزافزون این شهرستان خواهد بود.

به گزارش جماران، مرتضی اصغری در آیین اعطای اعتبارنامه نماینده منتخب مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی‌با تأکید بر اینکه بازگشایی مرز ترکیه مهمترین خواسته مردم سلماس است، گفت: اقدامات خوبی در این راستا انجام شده ولی باید تلاش‌ها برای جلب رضایت کشور ترکیه نیز در مسیر بازگشایی این مرز نیز انجام شود.

وی اضافه کرد: در صورت تحقق این امر، ظرفیت مرزی بسیار خوبی در منطقه ایجاد می‌شود که زمینه‌ساز توسعه و آبادانی روزافزون این شهرستان خواهد بود.

وی اظهار داشت: راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی از جمله دیگر نیازهای توسعه‌ای سلماس است ‌که تاکنون برای این امر افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و هم‌اکنون در مراحل توسعه بخش گمرک قرار دارد.

فرماندار سلماس اتمام طرح‌های نیمه‌تمام را یکی دیگر از مطالبات مردم این شهرستان عنوان کرد و افزود: بیمارستان، فاضلاب شهری و گازرسانی از جمله این طرح‌هاست که می‌توان با فعالیت بیشتر در مجلس، برای آنان ردیف اعتباری خوبی دریافت کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.