سرهنگ مهدی زینال‌نژاد روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هریک از این بسته‌های معیشتی به ارزش سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال شامل اقلام اساسی از جمله برنج، روغن، گوشت مرغ، رُب گوجه‌فرنگی و ماکارونی بود.

وی بیان کرد: این تعداد بسته معیشتی توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در محلات شهر تکاب و روستاهای تابعه این شهرستان بین خانواده‌هایی که بر اثر شیوع کرونا دچار آسیب اقتصادی شده و درآمد کافی ندارند، توزیع شده است.

وی اظهار داشت: علاوه‌بر این، شناسایی خانواده‌های نیازمند و کم‌بضاعت جهت دریافت بسته‌های معیشتی و اقلام غذایی توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ادامه دارد و در مراحل بعدی رزمایش کمک‌های مومنانه به این خانواده‌ها نیز بسته معیشتی تعلق خواهد گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ادامه داد: در مراحل قبلی این رزمایش نیز بیش از ‌یک‌هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی از سوی این ناحیه در اختیار خانواده‌های نیازمند این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ زینال‌نژاد اضافه کرد: همچنین در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، معابر شهری و روستایی تکاب در ۱۲ مرحله در قالب رزمایش‌های دفاع بیولوژیک ضدعفونی و گندزدایی شده ‌است.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است که ۸۱ هزار نفر جمعیت دارد و از زمان شیوع بیماری کرونا در این شهرستان فعالیت‌های خیریه و کمک به نیازمندان افزایش یافته است.

بسیاری از جوانان و افراد خیّر، روحانیون و اقشار مختلف مردم در این شهرستان با راه‌انداری پویش‌های داوطلبانه و تشکیل گروه‌های جهادی و توزیع ماسک، دستکش و اقلام خوراکی و بهداشتی و ضدعفونی معابر در زمینه مقابله با بیماری کرونا همکاری کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.