«علی میری» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سخنان «شاهرخ پیری» رییس هیات وزنه‌برداری استان آذربایجان غربی اظهار داشت: دادن ۲ سکه به‌عنوان پاداش و مسکن مهر غلط است زیرا قرار بود استاندار آذربایجان غربی ۵۰ میلیون تومان به من پول نقد پاداش بدهد که در جلسه‌ای که با ایشان داشتیم مقرر شد به ‌جای این مقدار پول یک واحد مسکن مهر به میری داده شود که مورد قبول استاندار قرار گرفت. پیری در آن جلسه هیچ صحبتی نکرد. چند بار نیز پول به‌حساب هیات واریز شد که رییس هیات یک ریال از آن به من نداد.  

او درباره اینکه ۲ سکه از رییس هیات پاداش دریافت کرده است، افزود: بله بعد از پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۹ در تایلند به من سکه داند اما یک سکه بود.  از طرف «عبدالله چمن‌گلی» مدیرکل وقت اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و نهادهای دیگر مبالغی واریز شده بود که یک ریال آن به من نرسید. حرف‌هایی که پیری در گفت‌وگو با ایرنا مطرح کرده است صحت ندارد. اگر فاکتوری وجود دارد که من از وی سکه گرفتم را منتشر ند. یک سکه در دفتر «عبدالله چمن‌گلی» به‌ عنوان پاداش در نظر گرفته بودند که سکه را به  چمن گلی دادند تا به من بدهد. چمن گلی هم گفت بروید من با استاندار به خانه شما می‌آیم. بدون شک تمام ادعاها را پیگیری می‌کنم.

نایب‌قهرمان وزنه‌برداری جهان در پایان گفت: سکه‌ای که از سوی هیات به من داده شد کمتر از میزان پولی بود که از طرف برخی نهادها و اداره کل ورزش به‌حساب هیات پرداخت شد. یک‌سوم آن پول‌ها به من دادند اما من قبول نکردم و به هیات وزنه‌برداری ارومیه دادم. ایشان به خاطر معروفیت این کارها را می‌کند. پیری هیچ نقشی در پاداش‌های من ندارد؛  رییس هیات وزنه‌برداری استان حتی فرق وزنه زرد با قرمز را نمی‌داند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.