لقمان خسروپور روز پنج‌شنبه در حاشیه توزیع این بسته‌های معیشتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بسته‌ها در قالب اجرای مرحله نخست طرح پویش همدلی و رزمایش «کمک مومنانه» با همکاری سپاه پاسداران و ستاد مشارکت‌های مومنانه در ایام ماه مبارک رمضان در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

وی افزود: از این تعداد، یک‌هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی توزیع شده توسط سپاه پاسداران و در قالب رزمایش «کمک مومنانه»، سه هزار بسته توسط فرمانداری و با همکاری ادارات و خیران در قالب ستاد مشارکت‌های مومنانه و مابقی توسط دیگر نهادهای حمایتی این شهرستان تهیه شده است.

وی با بیان اینکه برای تهیه این اقلام تاکنون ۱۴ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: این پویش با هدف امدادرسانی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا در این شهرستان توزیع شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری بوکان، افزود: بسیاری از افراد جامعه با شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن تعطیلی کسب و کار، اشتغال خود را از دست داده و خانواده‌های بسیاری با مشکلات اقتصادی مواجه شده‌اند که باید به آنها کمک شود.

خسروپور اضافه کرد: برای شناخت افراد واجد شرایط از ظرفیت سازمان‌های خیریه، مراکز نیکوکاری، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، اتاق اصناف، آموزش و پرورش و سایر نهادهای مردمی و موسسات خیریه، استفاده شده است تا بتوانند افراد واجد شرایط را شناسایی و معرفی کنند.

بسته‌های معیشتی توزیع شده شامل برنج، مرغ، گوشت قرمز، ماکارونی، رب، خرما و قند است.

شهرستان بوکان دارای ۲۶۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.