به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری یکشنبه شب در این برنامه رسانه‌ای با بیان اینکه ایران اسلامی از لحاظ بهبود یافتگان رتبه دوم دنیا را دارد و این مهم با تلاش همه گروه‌ها از جمله رسانه ملی، جامعه سلامت و مردم محقق شد افزود: رسانه‌ها در زمینه اطلاع رسانی نقش مهم و ارزنده‌ای دارند که جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این برنامه ضمن تسلیت به بازماندگان درگذشتگان بیماری کرونا گفت: طبق روایات معصومین (ع) انسان بعد از وفات دستش از دنیا قطع می‌شود مگر در سه چیز علم نافع، فرزند صالحی که برای او استغفار می‌کنند و صدقه جاریه.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی افزود: مطمئناً اگر ما هر روز درگذشتگان کرونا را یاد کرده و برای آنها استغفار کنیم مهمترین کار را برای آنها انجام داده ایم.

وی با اشاره‌ای به مقام و منزلت حضرت خدیجه کبری (س) به مناسبت شب وفات این بانوی بزرگوار داشت از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی، دستگاه سلامت استان و دیگر دستگاه‌های ذی ربط برای کنترل و مهار بیماری کرونا قدردانی کرد.

مراسم یادبود رسانه‌ای حدیث صبر ویژه بزرگداشت درگذشتگان ایام شیوع کرونا، همزمان با شب رحلت حضرت خدیجه کبری (س) برگزار شد.

بخش رادیویی این مراسم به صورت زنده رأس ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب از صدا و بخش تلویزیونی نیز در ساعت ۲۲ امشب از سیمای مرکز آذربایجان غربی پخش شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.