لقمان خسروپور روز چهارشنبه در جلسه ستاد کارگروه تنظیم بازار این شهرستان افزود: این اقلام شامل ۱۵۸ تُن شکر و ۹۰ تُن برنج هندی است که در قالب طرح تنظیم بازار در سطح این شهرستان با قیمت مصوب در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه ۵۳ باب مغازه و فروشگاه در این شهرستان توزیع این اقلام را برعهده دارند، اظهار داشت: برنج هندی با قیمت هر کیلوگرم ۸۰ هزار ریال و شکر به قیمت ۴۷ هزار ریال عرضه می‌شود.

وی تاکید کرد: با عاملان فروش این اقلام به بالاتر از این قیمت مصوب به صورت قانونی و جدی برخورد می‌شود و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت بر توزیع آن نظارت کامل خواهند داشت.

سرپرست فرمانداری بوکان با اشاره به شرایط خاص حال حاضر متاثر از بیماری کرونا گفت: به منظور جلوگیری از سواستفاده برخی از اشخاص از این شرایط میزان بازرسی‌ها در سطح بازار باید افزایش و با متخلفان برخورد شدید خواهد شد.

«خسروپور» بیان کرد: به منظور حفظ آرامش در بازار و جلب اعتماد شهروندان حضور بازرسان در سطح بازار باید به صورت ملموس بوده و گزارش برخوردهای قانونی و جریمه تخلفات نیز به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

شهروندان برای خرید لوازم موردنیاز خود به واحدهای صنفی معتبر و دارای پروانه کسب مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۲۴ و ۴۶۲۶۰۱۲۴ گزارش دهند.

در بوکان ۱۹ اتحادیه با ۱۱ هزار واحد صنفی وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.