بهنام شهدی روز شنبه در دومین جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های خاص استان متفاوت از سایر نقاط کشور برای سرمایه‌گذاری است، افزود: برای بهره‌مندی درست از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان باید فضای کسب و کار از قوانین دست‌وپاگیر که بعضا برگرفته از سلیقه‌های شخصی است حذف شود.

وی بیان کرد: توجه به دولت الکترونیک و حذف واسطه و تفکرات سنتی می‌تواند کمک شایانی به روند جذب سرمایه‌گذاری در استان ‌کند.

وی ادامه داد: در اسناد توسعه‌ای استان نگاه ویژه‌ای به کاهش قوانین و بوروکراسی‌های اداری شده است و دستگاه‌های متولی در قبال این امر مسوول هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: تمام تلاش خود را برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولید و صنعتی استان به کار می‌گیریم.

در این جلسه علاوه بر رصد وضعیت سرمایه‌گذاری در استان، موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری خارجی در یکی از واحدهای تولید نیروگاه خورشیدی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، طی سال‌های اخیر با تدبیر دولت تدبیر و امید، دهها واحد تولیدی در آذربایجان‌غربی با اختصاص تسهیلات مناسب و رفع موانع پیش رو، به مدار تولید بازگشته و هزاران نفر صاحب فرصت شغلی شده‌اند.

در حال حاضر از ‌هزار و ۹۸۸ واحد تولیدی در آذربایجان‌غربی، ‌هزار و ۳۵۲ واحد فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.