محمد جهین روز پنج‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای هر کیلوگرم بامیه و زولبیای درجه یک و ۲ به ترتیب ۲۰ و  ۱۸ هزار تومان مصوب و به واحدهای شیرینی‌پزی ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: این نرخ‌گذاری با توجه به افزایش تقاضای زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک رمضان و به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تمام واحدهای صنفی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری مشتریان هستند، اظهار داشت: فروش بیش‌از این نرخ، تخلف محسوب می‌شود و با خاطیان برخورد خواهد شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان برخی افراد سودجو اقدام به تولید زولبیا و بامیه بی‌کیفیت در مکان‌های غیربهداشتی می‌کنند که از شهروندان تقاضا می‌شود از خرید این نوع شیرینی‌ها در واحدهای بدون پروانه کسب و دست فروشان سطح شهر خودداری کنند.

«جهین» به شهروندان توصیه کرد که هرگونه تخلف در قیمت و عرضه کالای نامرغوب را به سامانه ۱۲۴ یا شماره ثابت ۴۲۴۴۹۹۷۴ اعلام کنند تا سریع نسبت به آن رسیدگی شود.

به گزارش ایرنا، مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است که ۵۰ واحد آن مربوط به قنادی و شیرینی‌پزی‌هاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.