حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در جلسه ستاد استانی احیای امر به معروف و نهی از منکر با تبریک حلول ماه مبارک رمضان افزود: در کنار مشکلات شیوع بیماری کرونا، برکات همدلی و همراهی مردم با یکدیگر در کمک‌رسانی به هم و تولید ماسک و تهیه بسته های معیشتی نشان از روحیه والای معنوی در جامعه ایرانی به‌ویژه مردم آذربایجان غربی داشت.

وی اضافه کرد: این بیماری به همه مردم جهان نشان داد که تنها قدرتی که می‌تواند مایه نجات بشریت باشد، عنایت الهی است.

وی با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان و پرداختن به معنویت و حفظ حرمت این ماه بیان کرد: فضاسازی مناسب و اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی در سطح شهر به ویژه با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی در برهه کنونی یکی از ضرورت‌های اقدامات فرهنگی در این ماه مبارک است.

وی در خصوص ساعت کار نانوایی‌ها در این ایام اظهار کرد: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در فضای عمومی بر همه مردم لازم و ضروری است و شایسته جامعه اسلامی نیست که در روزهای روزه داری مردم، نانوایی ها در شیفت صبح اقدام به پخت نان کنند.

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی ادامه داد: ائمه جمعه استان در روزهای آتی، وظیفه تبلیغ و ترویج کمک مومنانه را بر عهده دارند که با استفاده از ظرفیت روحانیون و طلاب در محلات شاهد این امر هستیم و امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم شاهد کمک‌رسانی بیشتر در ایام ماه مبارک رمضان باشیم.

در این جلسه اعضای حاضر به بیان نظرات خود و ارائه گزارش عملکرد و پیشنهادهای خود در ماه مبارک رمضان پرداختند.

به گزارش ایرنا، ماه مبارک رمضان از شنبه آینده در سراسر جامعه اسلامی به ویژه ایران اسلامی آغاز می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.