کامل رسولی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محدودیت‌ها در اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی، برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، حفظ سلامت شهروندان سردشتی، کاهش تردد خودروهای سواری و رفت و آمد مردم به اجرا گذاشته شده بود.

وی افزود: رفع این محدودیت های ترافیکی در راستای تصمیم ستاد مقابله با کرونای این شهرستان مبنی بر بازگشایی واحدهای صنفی کم‌خطر، موانع و انسداد معابر و خیابان های این شهر انجام شد.

وی اضافه کرد: بر اساس این تصمیم تمامی معابر مسدود شده هسته مرکزی شهر شامل خیابان‌های معلم، شهید صالحی، سیدقطب و شهید رجایی به غیر از خیابان امام (ره) بازگشایی می‌شوند و تردد خودرو و وسایل نقلیه در مسیرهای منتهی به آنها آزاد می‌شود.

شهردار سردشت از مردم خواست به منظور قطع سریع‌تر زنجیره انتقال کرونا، ماندن در خانه را جدی‌تر گرفته، از ترددهای غیرضروری در شهر خودداری کنند و در اجرای این طرح همکاری لازم را با مسوولان داشته‌ باشند.

به گزارش ایرنا، اصناف کم‌خطر و بازار از روز شنبه هفته جاری با شرایط جدید و رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی شد.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

شهرستان مرزی سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.