امیر سرتیپ علی حاجیلو روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تعداد تخت در ۱۱ شهرستان منطقه شمال غرب که زیر نظر این فرماندهی قرار دارند، راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه ارتش از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا در راستای مقابله با شیوع این بیماری، فعالیت خود را در کشور و منطقه شمال غرب آغاز کرده است، اضافه کرد: رزمایش مبارزه بیولوژیک با بیماری کرونا با همکاری یگان‌های مختلف ارتش تا ریشه‌کنی این بیماری ادامه دارد.

وی بیان کرد: ارتش در شمال غرب کشور، سه برابر توان یگان‌های جنگ نوین و بهداشت و درمان خود را برای مبارزه با بیماری کرونا اختصاص داده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه‌های پایش این نهاد در منطقه نیز اظهار کرد: در این ایستگاه‌ها، ۲۷۰ هزار نفر از هموطنان در زمینه بیماری کرونا پایش شده‌اند.

امیر سرتیپ حاجیلو گفت: از این تعداد ۱۷۰ نفر مشکوک به بیماری کرونا شناسایی و برای ادامه درمان به بیمارستان‌ها معرفی شده‌اند.

وی افزود: ارتش با تمام قدرت تا پایان ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در حالت آماده باش است و در حوزه عملیاتی و معیشتی فعالیت‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی اظهار داشت: در ششمین مرحله رزمایش بیولوژیک با بیماری کرونا در شمال غرب کشور، از روز دوشنبه اول اردیبهشت امسال، ۵۰۰ هزار بسته غذایی و بهداشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا در مطنقه توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ارتش در بیش از هزار و ۲۰۰ کیلومتر از مرزهای کشور اضافه کرد: با پاسداری نیروهای مسلح از کیان نظام مقدس اسلامی و اقتدار این نیروها، هیچ تهدیدی کشور را تهدید نمی‌کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: البته در صورت شیطنت دشمن نیز ارتش با کمک سایر نیروهای مسلح با تمام قدرت و توان با  آن مقابله کرده و هر دست درازی را با قدرت پاسخ خواهد داد.

به گزارش ایرنا، از آغاز شیوع بیماری کرونا در کشور (اوایل اسفند سال گذشته) ارتش با همه قوا در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا اقدامات زیادی انجام داده که با گذشت ۲ ماه، همچنان این اقدامات ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.