محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در جلسه هماهنگی پویش همدلی با قدردانی از همراهی مردم و خیران بیان کرد: هدف‌گذاری این پویش تهیه و توزیع بیش از ۱۰۰ هزار بسته غذایی ۲ میلیون ریالی برای سه ماه متوالی است که خوشبختانه با مساعدت خیران، کارکنان دولت و بنیاد مستضعفان و دیگر نهادها بخش قابل توجه این بسته‌ها تامین شده است.

وی افزود: برای اینکه جمعیت بیشتری از افراد نیازمند تحت پوشش قرار بگیرند و موازی‌کاری حذف شود، پویش‌ها و تلاش‌های سازمانی و مردمی در قالب ستاد کمک‌های مومنانه سازماندهی می‌شود. 

استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از همراهی کارکنان دولت و خیران در کمک‌رسانی به افراد نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا، ابراز امیدواری کرد تا با تداوم این روند پیش از آغاز ماه مبارک رمضان مرحله نخست توزیع بسته‌های غذایی شروع شود.

«شهریاری» ظرفیت بسیج، مساجد و دستگاه‌های اجرایی برای توزیع درست و به موقع بسته‌های معیشتی را بسیار موثر دانست و گفت: به مدد شبکه‌های شکل گرفته در قالب بسیج، مساجد و فرمانداری و دهیاری‌ها توزیع بسته‌های معیشتی به بهترین شکل ممکن و با رعایت حفظ کرامت انسانی انجام می‌پذیرد. 

به گزارش ایرنا رویکرد اصلی دولت پس از مهار اپیدمی کرونا به وضوح «حفظ جان مردم به طور همزمان در مقابل کرونا و آثار سوء اقتصادی ناشی از آن می باشد» و در حقیقت دولت سیاست سلامت‌محور را دنبال می‌کند.

این سیاست سلامت‌محور علاوه بر نظام پویای بهداشت و سلامت به پایه‌های قوی اقتصادی برای حفظ زندگی چند دهک پایین جامعه نیازمند است و این یعنی ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد.

از سوی دیگر نیز ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد و اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند فیزیکی بر اساس همین سیاست سلامت‌محور هم به جهش در تولید سرمایه اجتماعی و میزان مشارکت‌پذیری مردم وابسته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.