حجت‌الاسلام ناصرخدایاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره در ۲ بخش عمومی و کودک و نوجوان برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند در بخش کودکانه پیام‌ها و دل‌نوشته‌های کودکانه خود را در قالب متن، شعر و جمله به جشنواره ارسال کنند.

وی اظهار داشت: در بخش عمومی نیز «خاطرات روزهایی که در خانه ماندیم»، «دل‌نوشته‌های روزهایی که در خانه ماندیم»، «توصیف بهترین رویداد، حادثه، مشارکت و کنش‌های اجتماعی برای ارتقای سلامت خود و جامعه و ترغیب مراقبتی» از محورهای این جشنواره تعیین شده است.

وی بیان کرد: «بهترین جمله و پیام برای قدردانی از زحمات پزشکان و پرستاران»، «بهترین بند و عبارت از روزهایی که در خانه ماندیم» و «خلاصه کتابی که خواندیم» دیگر محورهای بخش عمومی این جشنواره است.

وی اضافه کرد: به نفر نخست این جشنواره هشت میلیون ریال، نفر دوم ۶ میلیون ریال و نفر سوم پنج میلیون ریال جایزه نقدی اعطا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ۳۰ فرورودین آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره خاطرات است، تاکید کرد: باید خاطرات ارسالی به این جشنواره ۱۵ اسفند سال ۱۳۹۸ تا ۳۰ فروردین جاری به رشته تحریر درآیند.

به گزارش ایرنا شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به آدرس darkhaneh۹۹@gmai.com  ارسال کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.