ابراهیم شریفی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در روزهایی که ویروس ناشناخته کرونا، همه جوانب زندگی را تحت تاثیر خود قرار داده است و باعث شده، روزهای طولانی و ساعات پی در پی را در خانه بمانیم می‌طلبد تا برای تحرک بخشیدن به ذهن‌ها و امیدآفرینی در میان اقشار مختلف جامعه، فعالیت‌های فرهنگی و هنری برگزار کنیم.

وی ادامه داد: نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، شعر ویژه عموم در همه قالب‌های سنتی، نیمایی و نو و بخش ویژه «مدافعان سلامت فرشتگان زمینی» از جمله محورهای این جشنواره است.

شریفی، آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۱ فروردین اعلام کرد و گفت: علاقمندان آثار خود را از طریق شماره‌های ۰۹۳۳۴۶۷۸۳۴۰ و ۰۹۰۱۵۸۴۷۳۶۸ به پیام رسان واتس‌آپ ارسال کنند.

وی افزود: آثار برگزیده این جشنواره  در فضای مجازی و روزنامه‌ها و نشریات شهرستان و استان منتشر می‌شوند و نمایشگاه گروهی از نقاشی های برگزیده برپا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پس از پایان زمان جشنواره، به نقاشی‌ها و شعرهای برتر با تایید هیات داوران، جوایز نقدی اهداء می‌شود.

شریفی افزود: این جشنواره با همکاری موسسه فرهنگی منادیان ادب‌آفرین، انجمن های ادبی قلزم و توکل وردنجان و میرزا حبیب دستان بنی و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، تاکنون ۹۵ نفر مبتلا به ویروس کرونا در این استان شناسایی شده است که از این تعداد تاکنون ۱۳ نفر فوت کرده و ۵۸ نفر بهبود یافته‌اند.

بن در ۲۰کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.