حمید سیفی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از این تعداد ۹۲ هزار و ۷۲۸ مرسوله به صورت پیشتاز، ۵۴ هزار و ۱۱۴ مورد به صورت سفارشی، ۱۱ هزار و ۲۱۴ مرسوله نیز با پست عادی و هفت هزار و ۱۶۸ مرسوله نیز به صورت پست ویژه قبول و ارسال شده است.

وی ادامه داد: کاهش و حذف توزیع قبض‌های خدماتی از جمله تلفن همراه، کاهش صدور کارت ملی هوشمند شهروندان و افزایش نرخ ارسال مرسوله‌های پستی از مهم‌ترین عوامل کاهش بار ترافیکی در اداره پست مهاباد است. 

وی اضافه کرد: امسال همچنین هزار و ۴۵۶ مرسوله پستی نیز بین مهاباد و خارج از کشور مبادله شده که از این تعداد ۸۸۷ مرسوله پستی وارد و ۵۶۹ مرسوله خارج شده است.

رییس اداره پست مهاباد اظهار داشت: بیشترین تبادل پستی مهاباد به ترتیب با کشورهای آلمان، سوئد، نروژ و کانادا انجام شده است.

وی با بیان اینکه پارسال هزار و ۸۷۸ مورد ثبت نام کارت ملی هوشمند نیز از طریق اداره پست در سطح شهرستان انجام شده است، اضافه کرد: در این مدت هزار و ۵۲ کارت ملی هوشمند به شهروندان مهابادی تحویل داده شده است.

اداره پست مهاباد با ۱۴ دفتر خدمات ارتباطی مشترک شهری، ۲۶ دفتر آی سی تی، پنج دفتر نمایندگی روستایی و یک اداره پست مرکزی در سطح این شهرستان فعالیت دارد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.