شهردار مهاباد روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس‌ها، جلوگیری از برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیرضروری و با تصمیم ستاد مقابله با کرونا انجام می‌شود.

کامران فاتح اضافه کرد: در ادامه مسدود سازی معابر شهری مهاباد بلوار خلفای راشدین حد فاصله پل یرغو تا بهداشت شافعی، خیابان بهداشت شافعی تا میدان کتاب، میدان کتاب تا میدان پژوهش، پل شورنگ، خیابان سه آسیاب به طرف بهداشت شافعی و خیابان نماز حد فاصله میدان ملاجامی به میدان نماز با استفاده از نیوجرسی و نصب تابلوی هدایت بسته شد.

وی ادامه داد: همچنین معابر مسجد سعدی و کوچه بهمنی، کنارگذر پل زانکو و بلوار فجر از هر ۲ طرف توسط نیوجرسی و تابلوهای راهنما هم به دلیل ازدجام رفت و آمد با تصمیم ستاد مقابله با کرونا شهرستان تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی با بیان اینکه در چند روز اخیر تردد در برخی از خیابان‌های سطح شهر افزایش یافته، افزود: قبل از این هم در قالب این طرح معابر اصلی شهر از جمله خیابان‌های جمهوری اسلامی، صلاح‌الدین ایوبی به طرف سه راه وفایی، میدان ساعت منتهی به مسجد شهریکندی و میدان سربرداش با مسدود شده بود.

فاتح از شهروندان خواست به منظور قطع سریعتر زنجیره انتقال کرونا، ماندن در خانه را جدی‌تر گرفته، از ترددهای غیرضروری در شهر خودداری کنند و در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته‌ باشند.

پس از روز ۱۴ فروردین ماه تردد در معابر و خیابان‌های سطح شهر به طور واضح مشهود بود از اینرو طرح تشدید مسدودسازی برخی دیگر از معابر پرتردد با دستور ستاد مقابله با کرونا اعمال شد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.