سرهنگ برزو تجاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کسب گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در امر حمل مواد مخدر در محور مهاباد - ارومیه رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم شناسایی و پس از هماهنگی با عوامل انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه متهم در حالیکه با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در این محور به سمت ارومیه در حال تردد بود توقیف و دستگیر شد.

سرهنگ تجاری اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر شده است، اظهار داشت: خودرو حامل مواد مخدر توقیف و متهم ضمن تشیکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ تجاری از همکاری و همراهی شهروندان در اجرای موفق این عملیات قدردانی کرد و ادامه داد: همراهی شهروندان با عوامل انتظامی در زمینه مبارزه با گسترش پدیده شوم اعتیاد می‌تواند نقش مهمی در کاهش این معضل اجتماعی داشته باشد.

پارسال بیش از ۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مهاباد کشف شده است؛ همچنین در طول سال گذشته بیش از ۳۰۰ معتاد متجاهر نیز در قالب طرح مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شده‌اند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.