مهدی قهرمانی دوشنبه‌شب در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در میاندوآب اظهار داشت: در این راستا مسیرهای «تپهرش»، کوی رابری، محور سرچم، فسندوز و روستای شریفلو، از بامداد روز ۱۳ فروردین مسدود خواهد شد.

وی با بیان اینکه محل فعلی بازار نهال‌فروشی تا آخر وقت روز سه‌شنبه جمع‌آوری می‌شود، افزود: با کسی تعارف و شوخی نداریم و هر کس به قانون تمکین نکند، با وی برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: وضعیت امروز نتیجه عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی و حضور بی دلیل در معابر و خیابان‌ها توسط برخی افراد است.

«قهرمانی» گفت: هرگونه تجمع در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.

فرماندار میاندوآب همچنین با اشاره به اینکه اصناف غیرضروری تا ۲۲ فروردین تعطیل خواهد بود، افزود: بی توجهی غیرقابل قبول بوده و هیچ کوتاهی از کسی قابل قبول نیست.

به گزارش ایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا ۲ هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.