امید بن عباس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بیماری کرونا و قطع زنجیره شیوع این بیماری و اجرای طرح ملی «فاصله‌گذاری اجتماعی» به منظور حفظ سلامت مردم، با هماهنگی‌های انجام شده با فرماندار شوش، پل حمیدآباد خروجی شهرستان دزفول به سمت شوش و بالعکس تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل ستاد مدیریت بیماری کرونا خوزستان و شهرستان، مراجعه شهروندان به بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها نیز ممنوع است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول ادامه داد: همه ورودی بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در دزفول مسدود شده‌اند و مأموران انتظامی با افرادی که نسبت به حضور در اماکن عمومی اصرار کنند مطابق قانون برخورد می‌کنند.

بن عباس با بیان اینکه تمام مبادی ورودی و خروجی شهرستان دزفول در روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین بسته شده‌اند، گفت: با توجه به مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا خوزستان سفر بین‌شهری در استان نیز ممنوع است.

وی اضافه کرد: علاوه بر ممنوعیت سفرهای درون استانی، تردد درون‌شهری نیز با محدودیت همراه خواهد بود و فقط به ترددهای ضروری مجوز داده خواهد شد و اجازه تردد شلوغ درون‌شهری داده نمی‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با تأکید بر اینکه مردم در روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین در خانه بمانند، یادآور شد: مردم برای حفظ سلامت خود و قطع زنجیره انتقال در روز ۱۳ بدر در خانه‌هایشان بمانند.

بن عباس در پایان تأکید کرد: از شهروندان دزفول تقاضا می‌شود نسبت به اجرای تصمیمات ستاد مدیریت بیماری کرونا همچون گذشته نهایت همکاری را داشته باشند و این ستاد را در قطع زنجیره انتقال و شیوع کرونا ویروس کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تاکنون آزمایش ویروس کرونای ۱۰۲ نفر در بیمارستان بزرگ دزفول مثبت بوده است که ۶۲ نفر از این تعداد از دزفول، ۲۳ نفر از شوش، ۱۳ نفر خارج از محدوده دانشگاه و چهار نفر از گتوند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.