حسین عباسی  روز دوشنبه در پاسخ به گلایه ها و انتقادهای مطرح در خصوص کنترل و تنظیم بازار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : شیوع ویروس کرونا در کشور، استرس‌ها و نگرانی‌های زیادی را از بابت کمبود کالا و تعطیلی مراکز عرضه در بین شهروندان ایجاد کرده است.

وی افزود: در این راستا با اقدامات و تدابیر به‌موقع دولت در ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغ مصوبات به ستادهای استانی و شهرستانی، موضوع مدیریت و در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین مایحتاج عمومی مردم نداریم و مراکز عرضه به‌صورت مستمر فعالیت می‌کنند.

 وی در ادامه اضافه کرد: کنترل وضعیت و رصد قیمت‌ها در بازار به‌صورت مستمر توسط بازرسان اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم تا نظارت‌ها به نحو احسن صورت پذیرد تا شهروندان هیچ دغدغه‌ای در این خصوص نداشته‌باشند و به طور قطع با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

وی تاکید کرد: شهروندان محترم نیز می‌توانند هر گونه گرانفروشی را به ستاد خبری ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.

به گزارش ایرنا ماکو در شمال آذربایجان‌غربی قرار دارد و تاکنون ۱۱مورد مثبت کرونا در این شهرستان مرزی تایید شده و از این تعداد نیز هفت مورد بهبود یافته‌اند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در کشورهای مختلف دنیا بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند؛ ماندن در خانه و خودمراقبتی جزو روش‌های پیشگیری در اقصی نقاط جهان به شمار می‌رود.

ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ است تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.