به گزارش ایرنا، محمدمهدی شهریاری در این پیام آورده‌است: جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد و تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه درمیان نسل‌های آینده‌ساز انقلاب اسلامی‌اند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین می‌کنند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می‌سازند.

در ادامه این پیام آمده است: بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام در جوار حضرت سیدالشهدا (ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره‌مند شد؛ جانباز سرافراز محمدعلی کریم‌نژاد از شهرستان قهرمان پرور و ولایتمدار خوی پس از تحمل رنج و مشقت فراوان که یادگار مجاهدت‌های وی در سال‌های جنگ تحمیلی بود، سرانجام در سالروز میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار به خیل شهدای دشت کربلا پیوست.

استاندار آذربایجان‌غربی با تبریک و تسلیت شهادت این جانباز سرافراز خدمت خانواده ایشان، مردم شهرستان خوی و استان، علو درجات برای آن شهید عزیز و صبر و اجر جمیل را برای بازماندگان را از خداوند متعال مسالت کرده است.

شهید سردار محمدعلی کریم‌نژاد در سال ۱۳۶۱ در طی عملیات رمضان در شلمچه به فیض جانبازی نائل شده بود و طی روزهای اخیر به علت بیماری در زادگاه خود، خوی به فیض شهادت رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
7 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.