رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: صاحبان مغازه‌های بازارچه اصغری این شهرستان در یک اقدامی خداپسندانه ۴۰ نفر از مستاجران خود را از پرداخت اجاره‌بهای مغازه‌های خود معاف کردند.

محمد جهین  با اشاره به اینکه قبل از این نیز ۹۰ مالک مغازه، اجاره‌های ماهیانه خود را بخشیده بودند، اظهار داشت: بر این اساس مستاجران از پرداخت اجاره بهای ۲ ماه اسفند و فروردین معاف هستند.

وی ادامه داد: بازاریان و مالکان اماکن تجاری مهاباد همواره در کارهای خیر مشارکت دارند و اکنون در تلاش هستیم تا مالکان سایر پاساژهای این شهرستان را به مشارکت در این کار خیر متقاعد کنیم.

وی اضافه کرد: کسبه در هنگام تعطیلی بازار با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند و وقتی مالکان مغازه‌ها این اقدام خیر را انجام دهند فشار از دوش آنان برداشته می‌شود و حداقل بابت پرداخت کرایه محل کسب دغدغه‌ای نخواهند داشت.

فعالیت واحدهای صنفی مهاباد در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان از ۲۰ روز گذشته تعطیل اعلام شده‌است.

بر اساس آخرین آمار از ابتدای شیوع بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی ۵۴۶ نفر به این بیماری مبتلا شده‌ و از این تعداد ۴۱ نفر تاکنون فوت کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.