آیدین رحیم‌زاده جهانداری شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این زن باردار امروز پس از زایمان در بیمارستان پلدشت بستری شد و برای ادامه درمان به شهرستان خوی اعزام می‌شود.

وی اضافه کرد: یکی از این سه فرد مبتلا نیز یک بانوی ۵۹ ساله بود که پس از یک هفته تلاش کادر درمانی در بیمارستان فجر ماکو، جان خود را از دست داد.

وی همچنین با بیان اینکه سومین فرد مبتلا یک زن ۸۲ ساله است که در بخش «آی سی یو» بیمارستان فجر ماکو بستری می‌باشد، اضافه کرد: مردم به هیچ وجه برای موارد غیرضروری به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مراجعه نکنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پلدشت ضمن توصیه مردم این شهرستان برای ماندن در خانه‌هایشان و خودقرنطینگی، گفت: حضور نیافتن در خارج از خانه و رعایت نکات بهداشت فردی در قطع زنجیره این بیماری واگیر موثر خواهد بود.

به گزارش ایرنا بیمارستان فجر ماکو پایلوت درمان بیماران مبتلا به کرونای شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران است؛ تاکنون در ماکو نیز ۹ نفر مبتلا به این بیماری شناسایی شده که پنج نفر به‌طور کامل ترخیص شدند، ۲ نفر با وضعیت جسمانی مناسب در بیمارستان بستری هستند و ۲ نفر هم در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

به گزارش ایرنا بر اساس آخرین آمار از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان ۴۶۲ نفر به این بیماری مبتلا شده‌ و از این تعداد ۳۵ نفر تاکنون فوت کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.