علی مصطفوی روز شنبه در دوازدهمین جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد ملی مقرر شده است تا مراکز تجمع همچون پاساژها و مراکز خرید تعطیل شود، افزود: فرمانداران استان نسبت به اجرای این مصوبه اقدام لازم را به عمل آورده‌اند. 

وی ادادمه داد: مجمع امور صنفی نیز باید بنرهایی نصب کند تا معلوم شود این اقدام در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت کارگروه تدفین جان‌باختگان کرونا نیز بیان کرد: سیاست واحدی برای همه شهرستان‌ها با مسوولیت سپاه و دانشگاه علوم پزشکی باید اعمال شود.

رییس کمیته اجتماعی و امنیتی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا همچنین تاکید کرد که طبق مصوبه‌های قبلی ۵۰ درصد از داروخانه‌های استان در ایام تعطیلات باید خدمات ارائه دهد. 

وی درباره اخبار کذبی که برخی از فعالان در فضای مجازی منتشر می‌کنند، بیان کرد: برخورد با این افراد در دستور کار جلسات قبلی بوده و به نظر می‌رسد برخوردی با آنان صورت نگرفته و لازم است مسوولان ذیربط این مورد را پیگیری کنند.

 وی همچنین نظارت بیشتر بر فعالیت بدون وقفه و جلوگیری از تعطیلی مراکز درمانی، آزمایشگاهی و غیره را مورد تاکید قرار داد. 

بر اساس آخرین آمار از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان ۳۹۵ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند و از این تعداد ۲۷ نفر تاکنون فوت کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.