فرماندار مهاباد روز پنج‌شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از خیّران مهابادی که نخواست نامش فاش شود هزینه هزار بسته حمایتی را به ارزش ریالی ۱.۵ میلیارد ریال تقبل کرده‌است.

ایرج شجاعی اضافه کرد: هر یک از بسته‌های این خیّر خوشنام شامل ۱۰ کیلو برنج، پنج کیلو قند، یک عدد روغن مایع، یک عدد رب و ۱۰ بسته دستمال کاغذی جیبی است که بین خانواده‌های نیازمند و کسانی که کسب و کار آنان از حال و هوای این روزها متأثر شده، توزیع کرده است.

وی همچنین از توزیع ۲۵۰ بسته حمایتی دیگر توسط شرکت بازرگانی خصوصی خبر داد و اظهار داشت: این خیر هم در یک اقدام انسان دوستانه ۷۰۰ میلیون ریال برای تهیه ۲۵۰ بسته حمایتی هزینه کرده است.

پیش از این نیز ۳۵۰ بسته مواد غذایی توسط سپاه مهاباد بین نیازمندان و کارگران روزمزد این شهرستان در آستانه سال جدید توزیع شده بود.

با توجه به شیوع کرونا و دستور ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی بازار بسیاری از اقشار کم درآمد جامعه از جمله کارگران، دستفروشان و افراد روز مزد دچار مشکل مالی شده‌اند که براین اساس اقدام خیرخواهانه خیران در این روزها قابل ستایش است.

پنج‌هزار و ۲۴۰ خانوار مهابادی هم‌اکنون با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از این تعداد، یکهزار و ۵۰ دانش‌آموز، ۷۳۱ ایتام و محسنین و ۱۱۰ نفر دانشجو هستند.

مهاباد دارای ۲۴۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.