علی سعیدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یک فروشنده سیّار این میزان نُقل و حلوای غیر بهداشتی را در بسته‌های یک کیلوگرمی از یکی از شهرهای آذربایجان غربی وارد تکاب کرده و بدون توجه به سالم بودن و داشتن استاندارهای لازم، آنها با خودرو خود در خیابان‌های شهر به فروش می‌رساند.

وی بیان کرد: با هوشیاری اکیپ‌های بهداشتی و بازرسی و نظارت تکاب این میزان مواد خوراکی غیربهداشتی پیش از توزیع و فروش توسط این فروشنده سیار، شناسایی و از عرضه آن جلوگیری شد.

وی اظهارداشت: این نُقل‌ و حلواهای غیربهداشتی پس از کشف، معدم شده و از توزیع آن بین شهروندان جلوگیری به عمل آمد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب ادامه داد: شهروندان و روستانشینان این شهرستان هرگونه تخلف بهداشتی و مشاهده عرضه مواد خوراکی و غذایی غیربهداشتی و ناسالم و رعایت نکردن توصیه‌های مقابله با بیماری کرونا را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ به ماموران و بازرسان بهداشت محیط این شهرستان اطلاع دهند.

«سعیدی»، اضافه کرد: روز گذشته نیز بیش‌از ۱۰ هزار قرص نان غیربهداشتی و ناسالم از مغازه‌ها و دستفروشان شهر تکاب کشف و جمع‌آوری شد.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا نظارت‌های بهداشتی و برخورد با عرضه مواد غذایی و خوراکی ناسالم در چند هفته گذشته در این شهرستان افزایش یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.