غلامرضا بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان ۴۰۰ تُن گوشت مرغ و ۴۰۰ تُن گوشت قرمز است که با قیمت مصوب دولتی در حال توزیع است.

وی ادامه داد: همچنین یک‌هزار و ۲۰۰ تُن برنج هندی سهمیه برای این استان تخصیص یافته که این محصول نیز از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای فعال سطح استان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: در راستای حمایت از واحدهای صنفی و صنعتی نیز یک هزار تُن شکر برای استان اختصاص یافته‌است.

وی  اظهار داشت: کالاهای اساسی و میوه مورد نیاز ایام پایانی سال و شب عید به حد کافی ذخیره‌سازی شده و توزیع کالاهای اساسی در استان حتی در ایام نوروز نیز متوقف نخواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ورود و خروج تمام کالاها به انبارها و سردخانه‌های سطح استان از طریق سامانه جامع انبارها مورد پایش قرار گرفته و بر توزیع این کالاها نظارت کامل می‌شود.

بابایی تاکید کرد: برای جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت‌ها در ایام پایانی سال نیز طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی ویژه نوروز از اول اسفندماه جاری آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برای رفاه حال همشهریان و رسیدگی به شکایات مردمی در سریع‌ترین زمان ممکن اکیپ بازرسی مقیم در سه نقطه پر ازدحام شهر استقرار یافته و به صورت آنی شکایات را دریافت و مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌دهند.

رسیدگی به قیمت‌ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طول سال از وظایف سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.