محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: صنف‌هایی که بیشتر با مردم ارتباط دارند نیز با همکاری ارگان‌های مختلف بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی‌کننده دریافت خواهند کرد. 

وی ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین معتادین متجاهر نیز فرماندهی انتظامی استان مسوولیت شناسایی و پشتیبانی از این افراد به منظور توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده را بر عهده دارد.

وی همچنین ظرفیت آگاهی‌بخشی سازمان‌های مردم نهاد را برای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا مهم و موثر دانست و بر ضرورت بکارگیری این توانمندی‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایرنا بیماری کرونا قابل پیشگیری است و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ این ویروس دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ مبتلایان تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

تاکنون در آذربایجان‌غربی ۴۲ آزمایش در خصوص ابتلا به بیماری کرونا مثبت اعلام شده که از این افراد، ۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند، ۹ نفر از بیمارستان ترخیص شده‌اند و ۲۰ نفر همچنان بستری هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.