سیامند جوانبخت روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره اینترنتی داستانک به زبان کُردی به دلیل استقبال و درخواست علاقه‬‌مندان برای ارسال آثار خود به مدت یک ماه تمدید شد و‬ شرکت کنندگان تا ۱۵ فروردین سال آینده فرصت دارند تا داستان‌های خود را به این جشنواره ارسال کنند.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی festival.haje@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۴۴۴۲۲۲۴۸۴۵ و ۰۹۱۲۰۵۹۴۸۰۸ تماس بگیرند.

وی افزود: این جشنواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و پایگاه‌ خبری «هاژه» مهاباد برگزار می‌شود و داستان‌نویسان می‌توانند حداکثر با سه اثر به یکی از لهجه‌های زبان کُردی در این جشنواره شرکت کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد عنوان کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره توسط هیات داوران بررسی شده و پنج اثر برتر انتخاب و در آیین اختتامیه جشنواره با اهدای لوح مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

«حوانبخت»، گفت: در دومین جشنواره داستانک کُردی ۱۶۲ اثر از ۸۸ داستان‌نویس پنج استان کشور شامل آذربایجان‌غربی، ایلام، کرمانشاه، لرستان و کردستان به دبیرخانه همایش ارسال شده بود.

در فراخوان اول این جشنواره ۱۵ اسفند آخرین مهلت ارسال آثار تعیین شده بود.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است و از قطب‌های فرهنگ و هنر آذربایجان‌غربی در عرصه‌های مختلف به شمار می‌رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.