قادر مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یکی از پایگاه های خبری مهاباد برگزار می شود و داستان نویسان می توانند حداکثر با سه اثری که به یکی از لهجه های زبان کُردی به چاپ نرسیده است را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
مرادی افزود: علاقه مندان می تواند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره به نشانی festival.haje@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 04442224845 با دبیرخانه همایش تماس بگیرند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: علاقه مندان تا 15 خرداد سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و زمان اعلام نتایج جشنواره در 31 خرداد خواهد بود.
وی یادآور شد: به نفرات اول تا چهارم این جشنواره جوایز، تندیس و تقدیرنامه و به نفر پنجم نیز جایزه و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.
به گزارش ایرنا در نخستین دور این جشنواره که اردیبهشت سال گذشته برگزار شد، 98 داستانک از 53 نویسنده به دبیرخانه ارسال شده بود که 64 اثر از 34 نویسنده با توجه به فرمت اعلام شده برای بخش داوری ارسال شد که از میان آنها پنج اثر از پنج نویسنده به عنوان داستانک های برتربرگزیده و برای چاپ انتخاب شد.
مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع است و از قطب های فرهنگ و هنر آذربایجان غربی در عرصه های مختلف به شمار می رود.
3020/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.