حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده روز پنج‌شنبه در جلسه ساماندهی شئونات فرهنگی میاندوآب با موضوع «اعتکاف» اظهار داشت: برخی نامزدها در فضای مجازی دارای گروه‌های اختصاصی بودند که اعضای بعضی از آنها به ۳۰ هزار نفر رسیده بود.

وی با بیان اینکه مطالبی که در این گروه‌ها علیه نامزدهای رقیب توسط گردانندگان آنها انتشار می‌یافت، دور از شان و اخلاق بود، افزود: ترمیم و بهبود فضای جامعه در قبال این بداخلاقی‌ها به این راحتی‌ها امکان‌پذیر نبوده و سالم‌سازی مجدد این فضا مدت‌ها زمان می‌برد.

وی بیان کرد: افرادی که به تخریب و اهانت علیه نامزدها اقدام می‌کردند، افرادی بودند که دسترسی به آنها ممکن نیست که با دعوت به جلسه و نماز جمعه آنان را ارشاد کرد و فقط با فعالیت در ایام انتخابات به نظام و انقلاب ضربه می‌زنند.

امام‌جمعه میاندوآب اضافه کرد: باید مسوولان کشور در خصوص اصلاح فضاهای انتخابات چاره‌اندیشی کنند تا در انتخابات آتی شاهد چنین حرکت‌هایی نباشیم.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده بیان کرد: هر چند که برگزاری انتخابات‌ مختلف در کشور مظهر مردم‌سالاری و دموکراسی است اما نباید این امر موجب ترویج بی‌اخلاقی در جامعه شود.

وی در رابطه با برگزاری مراسم اعتکاف نیز در میاندوآب گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و انتشار سریع آن و پرهیز از تجمع، در برگزاری این مراسم معنوی تابع تصمیم‌ مسوولان حوزه سلامت هستیم زیرا سلامت مردم بر همه چیز ارجحیت دارد.

وی اضافه کرد: این مراسم در صورت بهبود شرایط به دهه آخر ماه مبارک رمضان که در واقع اعتکاف اصلی مربوط به آن زمان است، برگزار خواهد شد.

در این جلسه رییس شبکه بهداشت و درمان میاندوآب توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت و اقدامات انجام گرفته در خصوص جلوگیری از شیوع بیماری کرونا را بیان کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.