در متن پیام «ایرج شجاعی» و «ماموستا ملاعبدالسلام امامی» آمده است: اکنون که به لطف خداوند و توجهات بارگاه حق تعالی، انتخابات با حضور چشمگیر مردم همیشه در صحنه شهرستان مهاباد و با موفقیت تمام به پایان رسید، وظیفه می‌دانیم تقدیر و تشکر صمیمانه خود را نثار مردم رشید و هوشیار و  شهیدپرور شهرستان مهاباد عرض کرده و به خاطر رشد و آگاهی و همت و موقعیت‌شناسی ملت بزرگ،  ثناگوی درگاه ایزد متعال باشیم.

در ادامه این پیام آمده‌است: در این میان نقش رسانه‌ها نیز به عنوان محور اطلاع‌رسانی و مقابله با دسیسه‌های دشمنان بسیار موثر و مهم بود و صداوسیما، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و سایت‌های شهرستان در خلق افتخارآفرین حماسه حضور مردم مهاباد در انتخابات نقش اول و اساسی داشته و همواره در مسیر توسعه نقش سازنده خود را در اطلاع رسانی مناسب به مردم ایفا کرده و کمک حال مدیران برای حرکت به مسیر بالندگی بوده‌اند.

در این پیام همچنین اضافه شده است: در این راستا از نقش خوب خبرگزاری‌ و به خصوص صدا و سیمای مرکز مهاباد و حضور پرشور و شبانه‌روزی خبرنگاران در شهرستان مهاباد با ایجاد شور و شوق و انگیزه جهت حضور حداکثری مردم و روشنگری و تنویر افکار عمومی با استفاده از تحلیل، گزارش، خبر و تصاویر ارزشمند خود در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر می کنیم.

امام جمعه و فرماندار ویژه مهاباد همچنین با صدور پیام جداگانه‌ای نیز پیشتر از حضور پرشور مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرده‌بودند.

به گزارش ایرنا، در شهرستان مهاباد از مجموع حدود ۵۰ هزار رای اخذ شده در روز دوم اسفند امسال، جلال محمودزاده با حدود ۲۰ هزار رای به عنوان نماینده این شهرستان در مجلس یازدهم انتخاب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.