رحمان احمدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از دریافت گزارش این سانحه از طریق شماره ۱۲۵ مبنی بر تصادف در نزدیکی روستای «حمزه‌آباد» بلافاصله ماموران آتش‌نشانی مهاباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه ۶ سرنشین این ۲ دستگاه خودرو به شدت مصدوم و بلافاصله به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اعزام شدند.

وی اظهار داشت: ۲ نفر از این سرنشینان به علت شدت حادثه در داخل خودروها گیر کرده بودند که با تلاش ماموران آتش‌نشانی نجات پیدا کردند.

«احمدی»، با بیان اینکه هم‌اکنون حال عمومی مصدومان رضایت‌بخش است، اضافه کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مهاباد اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰ نفر در جاده‌های این شهرستان بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

شهرستان مهاباد پلیس راه ندارد و نزدیکترین پلیس راهی که سانحه تصادف اتفاق افتاده در محل حضور پیدا کرده و علت تصادف را کارشناسی می‌کند.

محور مهاباد به سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی با ۱۲۵ کیلومتر طول، به دلیل عرض کم و داشتن پیچ‌های متعدد یکی از خطرناکترین محورهای استان به شمار می‌رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.