ایرج شجاعی روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این حضور گسترده مردم در انتخابات، سربلندی نظام جمهوری اسلامی را به همراه خواهد داشت و موجب ناامیدی دشمنان می‌شود، اظهار داشت: طی ۴۰ سال اخیر در هر زمانی که دشمن سعی کرده مردم را  نسبت به نظام و انقلاب در برهه‌های مختلف دلسرد کند، مردم با حضور خود در صحنه‌های مختلف پاسخ محکمی به دشمنان داده‌اند. 

وی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلیل اهمیت و جایگاه قانونگذاری و ریل‌گذاری برای فعالیت‌های اجرایی اهمیت زیادی دارد و این اهمیت برای مردم به طور کامل مشخص است.

وی با بیان اینکه جریان انتخابات در این شهرستان بدون مشکل با شور و نشاط خاص و حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در جریان است، اضافه کرد: از ساعت پنج بامداد امروز، اعضای شعب اخذ رای راهی شعبه‌ها و رای‌گیری در بیشتر شعب به صورت همزمان شروع شده که تاکنون حضور مردم، گسترده، پرشور و طبق انتظار بوده است.

وی اضافه کرد: در برخی از مناطق کوهستانی و سخت‌گذر این شهرستان اعضای شعب با استفاده از تراکتور و ادوات راهداری به محل شعبه رسیده‌اند و فرایند انتخابات بدون هیچ مشکل و با سلامت و صحت کامل در جریان است.

فرماندار و امام جمعه مهاباد به همراه جمعی از مسوولان اجرایی این شهرستان در چندین نوبت از شعب اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مهاباد بازدید کردند.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۷۰ هزار نفر در مهاباد واجد شرایط رای دادن هستند. 

مهاباد دارای ۲ حوزه اصلی و فرعی انتخابات است که حوزه اصلی آن در مهاباد و حوزه فرعی در شهر خلیفان قرار دارد و ۱۲۰ شعبه اخذ رای شامل ۵۹ شعبه شهری و ۶۱ شعبه روستایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعیین شده‌است.

برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان ۹ نفر برای تصاحب یک کرسی نمایندگی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند؛ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه دوم اسفند همزمان با سراسر کشور در مهاباد نیز آغاز شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.