خشایار صنعتی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عوامل اجرایی برگزاری انتخابات چهار شعبه این شهرستان که در مناطق کوهستانی و سخت‌گذر قرار داشتند، عصر دیروز اعزام شدند و عوامل برگزاری انتخابات در سایر شعبه‌ها نیز از ساعت پنج بامداد امروز با دریافت صندوق و تعرفه‌های رای‌گیری راهی شعب شدند.

وی اضافه کرد: تیم‌هایی از هلال احمر و هیات کوهنوردی این شهرستان نیز به حالت آماده‌باش در راهدارخانه‌های این شهرستان استقرار شده بودند تا در صورت نیاز برای انتقال صندوق‌های اخذ رای به مناطق سخت‌گذر از آنان استفاده شود.

وی گفت: برای اخذ رای در زندان مرکزی مهاباد، پادگان ارتش و بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد نیز ۲ صندوق اخذ رای به صورت سیار ساماندهی شده که در ساعت مشخص در این مناطق رای‌گیری از شهروندان بدون مشکلی انجام شود.

رییس هیات بازرسی انتخابات مهاباد با بیان اینکه با تلاش عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد تمامی محورهای روستایی در مناطق دورافتاده و سخت‌گذر این شهرستان بازگشایی شد، گفت: انتقال عوامل اجرایی و صندوق‌های اخذ رای نیز با استفاده از ۱۹۵ دستگاه خودرو شامل، اتوبوس، مینی‌بوس، سواری و خودروهای دیفرانسیل‌دار صورت گرفت.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۷۰ هزار نفر در مهاباد واجد شرایط رای دادن هستند. 

مهاباد دارای ۲ حوزه اصلی و فرعی انتخابات است که حوزه اصلی آن در مهاباد و حوزه فرعی در شهر خلیفان قرار دارد و ۱۲۰ شعبه اخذ رای شامل ۵۹ شعبه شهری و ۶۱ شعبه روستایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعیین شده‌است.

برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان ۹ نفر برای تصاحب یک کرسی نمایندگی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند؛ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه دوم اسفند همزمان با سراسر کشور در مهاباد نیز آغاز شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.