به گزارش خبرگزاری مهر به نقل استانداری آذربایجان غربی، علی مصطفوی در هفتمین جلسه شورای اطلاع رسانی با تقدیر از مشارکت و همراهی رسانه‌ها و خبرنگاران در اطلاع رسانی رویدادهای مرتبط با انتخابات افزود: امروز نیازمند آن هستیم تا رسانه‌ها با توجه به رسالت مهمی که بر عهده دارند در خصوص جلب مشارکت حداکثری انتخابات مجلس و برجسته سازی امید در جامعه فعالانه‌تر عمل کنند.

وی مشارکت حداکثری در انتخابات را هدف اصلی همه دغدغه مندان انقلاب دانست و افزود: همه موظف به فراهم سازی بسترهای مشارکت باشکوه مردم در انتخابات هستیم چرا معتقدیم هر جا مردم حضور داشته‌اند بهترین اتفاق رقم خورده است.

مصطفوی گفت: دشمن در تلاش برای القای ناامیدی در کشور است اما همچو همیشه حضور پررنگ مردم دسیسه‌ها را خنثی می‌سازد.

وی با اشاره به تلاش متولیان برقراری امنیت در کشور و استان گفت: بهترین امنیت موجود در استان حاکم است و جا داد از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، مرزبانی، اطلاعات و سپاه و ارتش تقدیر کنیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان افزود: هیچ گونه مشکل امنیتی در استان نداریم.

مصطفوی با اشاره به بارش‌های اخیر و پیش بینی بارش برف در برخی نقاط در ایام انتخابات، به تشکیل شورای مدیریت بحران اشاره کرد و افزود: با بسیج امکانات و نیروهای امدادی که صورت گرفته راه دسترسی به هیچ روستایی مسدود نخواهد بود.

وی گفت: همه پیش بینی‌های لازم انجام گرفته است. یک دستگاه بالگرد برای شرایط اضطراری تدارک دیده شده است و اگر بالگرد به دلیل شرایط جوی قادر به پرواز نباشد نیروهای امدادی هلال احمر در جابجایی صندوق‌های رأی مشارکت خواهند داشت.

مصطفوی با اشاره به اهتمام همه ارکان اجرایی و نظارت برای برگزاری انتخابات به صورت سالم و قانونمند گفت: در فضایی صمیمانه ارکان اجرایی اعم از هیأت‌های اجرایی و نظارت در سلامت انتخابات رقابت مثبت دارند و این بیانگر رویکرد و تلاش همه متولیان به سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.