قرنی مصطفی‌پور روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله سوم رقابت‌های گروه سوم لیگ دسته ۲ بسکتبال کشور هفته آینده با حضور چهار تیم طی سه روز به میزبانی مهاباد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مرحله تیم‌های بسکتبال «خانه بسکتبال» کاشان، «گاز» خوزستان، «رادین» خراسان به همراه تیم «دیار» مهاباد با هم رقابت کرده و در پایان ۲ تیم برتر به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در اولین دیدار این مرحله ۶ اسفندماه راس ساعت ۱۶ تیم «رادین» خراسان به مصاف گاز خوزستان خواهد رفت و ساعت ۱۸ نیز تیم بسکتبال «دیار» مهاباد هم پذیرای تیم خانه بسکتبال خراسان خواهد بود. 

 رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: مرحله دوم رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته ۲ کشور در گروه دوم به میزبانی تهران طی سه روز برگزار شد که تیم «دیار» مهاباد با انجام ۶ بازی و کسب یک برد، پنج باخت و مجموع هفت امتیاز در جایگاه چهارم گروه خود قرار گرفت.

تیم هیات بسکتبال مهاباد در گروه دوم این بازی‌ها با تیم‌های شهدای بابل، درفک گیلان و راک شیمی تهران هم‌گروه بود.

رقابت‌های لیگ دسته ۲ بسکتبال کشور با حضور ۱۷ تیم از سراسر کشور در قالب یک گروه پنج تیمی و سه گروه چهار تیمی در حال برگزاری است.

سال گذشته هم تیم هیات بسکتبال این شهرستان که با تیم‌های اسدآباد همدان، مهتاب قم، افلاک لرستان و طلای سبز رفسنجان هم‌گروه بود که با ۲ شکست و یک پیروزی از صعود به دوره دوم بازماند. 

مهاباد دارای ۴۵ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.