شریف عبده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله دوم رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته ۲ کشور در گروه دوم به میزبانی تهران طی سه روز برگزار شد که تیم «دیار» مهاباد در آخرین دیدار خود نیز با نتیجه ۶۳ بر ۵۷ مقابل تیم «راک شیمی» تهران مغلوب شد و به کار خود در این مرحله پایان داد.

وی ادامه داد: تیم بسکتبال «دیار» مهاباد در ۲ دیدار قبلی خود نیز در این مرحله با نتایج ۶۹ بر ۵۹ و ۷۰ بر ۶۰ به ترتیب مقابل «درفک رشت» و «شهدای بابل» مغلوب شده بود.

وی اضافه کرد: در پایان مرحله دوم لیگ دسته ۲ بسکتبال کشور در گروه دوم تیم «دیار» مهاباد با انجام ۶ بازی و کسب یک برد، پنج باخت و مجموع هفت امتیاز در جایگاه چهارم گروه خود قرار گرفت.

رییس هیات بسکتبال مهاباد اظهار داشت: در این گروه تیم «درفک رشت»، «راک شیمی» تهران و «شهدای بابل» به ترتیب با ۱۱، ۱۰ و هشت امتیاز در رتبه‌های اول تا سوم گروه دوم این مسابقات تا پایان مرحله دوم قرار گرفت.

«عبده» با بیان اینکه مرحله سوم این مسابقات نیز از هفته آینده آغاز خواهد شد، عنوان کرد: بر اساس سیاست جدید فدراسیون بسکتبال کشور در پایان مرحله دوم هیچ تیمی حذف نخواهد شد و تنها تیم‌ها براساس رتبه‌بندی گروه خود در مرحله سوم با حریفان دیگر گروه‌ها رقابت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مهاباد میزبان مرحله برگشت رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته ۲ کشور بود، گفت: امسال هم این شهرستان برای دور سوم این رقابت‌ها به فدراسیون درخواست میزبانی داده‌است که در صورت موافقت، شانس صعود تیم دیار مهاباد به مراحل بالاتر افزایش خواهد یافت.

تیم هیات بسکتبال مهاباد در گروه دوم این بازی‌ها با تیم‌های شهدای بابل، درفک گیلان و راک شیمی تهران هم‌گروه بود؛ رقابت‌های لیگ دسته ۲ بسکتبال کشور با حضور ۱۷ تیم از سراسر کشور در قالب یک گروه پنج تیمی و سه گروه چهار تیمی در حال برگزاری است.

سال گذشته هم تیم هیات بسکتبال این شهرستان که با تیم‌های اسدآباد همدان، مهتاب قم، افلاک لرستان و طلای سبز رفسنجان هم‌گروه بود که با ۲ شکست و یک پیروزی از صعود به دوره دوم بازماند. 

مهاباد دارای ۴۵ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.