محمدرضا اسلامی شامگاه پنجشنبه، پس از دیدار تیمش مقابل رعد پدافند هوایی شهرکرد در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم، در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در این مسابقه تیم شهرکرد، بسکتبال خیلی خوبی را بازی کرد.

وی با بیان این‌که تیم رعد، تیمی توانمند است؛ خاطرنشان کرد: در دفاع توانستیم روند حرکتی تیم مقابل را از نفس بیاندازیم و همین امر باعث شد که اختلاف امتیاز ایجاد کنیم و این اختلاف امتیاز را تا پایان مسابقه حفظ کردیم.

تیم بسکتبال شیمیدُر قم در بیست‌وسوم هفته لیگ برتر بسکتبال ایران در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید حیدریان قم در مقابل رعد پدافند هوایی شهرکرد با حساب ۹۵ بر ۴۶ به پیروزی دست یافت.

شیمیدر قم با ۲۱ بازی، ۱۶ برد و ۵ باخت؛ ۳۷ امتیاز در رده ششم و رعد پدافند هوایی شهرکرد با ۲۳ بازی، ۵ برد و ۱۸ باخت؛ ۲۸ امتیاز در رده یازدهم قرار دارند و شیمیدر ۲ مسابقه عقب‌افتاده با تیم‌های صنعت مس کرمان و شهرداری بندرعباس (استان هرمزگان) دارد.

در هفته بیست‌وچهارم این رقابت‌ها، ۱۴ بهمن‌ماه جاری ساعت ۱۶؛ شیمیدر قم در اصفهان مهمان ذوب‌آهن این شهر و رعد پدافند هوایی شهرکرد (استان چهارمحال‌وبختیاری) در همان روز میزبان اِکسون تهران است.  /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.