ایرج شجاعی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری مهاباد اظهار داشت: پرهیز از جانبداری، رعایت اصل بی‌طرفی و امانتداری در اجرای قانون از سوی مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات، اصل مهم در حفظ سلامت انتخابات و جلب اعتماد عمومی است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش فرمانداری به عنوان مجری انتخابات در این شهرستان برگزاری یک انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم است، افزود: سلامت انتخابات همیشه از دغدغه‌های مردم و حتی نامزدهای انتخابات بوده و حفظ آن در نظام های مردم سالار از اصل‌های مهم جلب اعتماد و حضور حداکثری مردم در این عرصه سیاسی است.

وی اضافه کرد: در همین راستا و برای جلوگیری از هرگونه شائبه احتمالی در برگزاری جریان انتخابات هیچکدام از مدیران حق حضور در ستادهای تبلیغاتی نامزدها را ندارند.

وی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی متکی به رای مردم و پشتیبانی ملت است، افزود: هر رایی که از صندوق‌ها خارج شود، مورد تایید مسوولان است و در این مسیر هیچکس اجازه دخالت و یا دست اندازی ندارد.

فرماندار مهاباد تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد تا همچون دوره‌های گذشته سلامت انتخابات از اول تا پایان مراحل برگزاری آن به‌صورت کامل محقق شود و همه مجریان و ناظران بر اساس اصل بی‌طرفی، وظایف خود را انجام دهند.

وی افزود: تمامی مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم و با حضور پرشور و گسترده مردم در شهرستان مهاباد فراهم است و اقشار مختلف مردم خود را برای حضور و شرکت در این رویداد سیاسی مهم آماده کرده اند.

یکی از مدرسان دانشگاه تهران نیز در این جلسه با بیان اهمیت برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب نماینده با رای بالا نگاه دنیا را به انقلاب اسلامی تغییر داده و موجب اقتدار بیش از پیش نظام می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد بخشی افزود:  «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و مشاور امنیت ملی وی «جان بولتون» بارها اعلام کرده بودند که نخواهند گذاشت مردم ایران هرگز چهلمین سالگرد انقلاب را ببینند و این در حالی‌است که مردم ایران اسلامی با نهایت اقتدار، امسال چهل و یکمین سالگرد انقلاب خود را نیز جشن گرفتند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ایجاد اسلام هراسی در دنیا اضافه کرد: با وجود همه اقداماتی که دشمن علیه اسلام در جهان انجام می‌دهد،  شمار مسلمانان و مساجد به ویژه در کشورهای اروپایی روز به روز در حال افزایش است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام هم‌اکنون در جهان برروی جریان‌ها و فرقه‌های افراطی شیعه و گروه‌ها و جریان‌های تکفیری اهل سنت سرمایه‌گذاری ویژه‌ای کرده و قصد دارند تا با ترویج اسلام هراسی و خرافه‌گرایی، تضعیف مبانی دینی و اعتقادی مردم و حتی ایران هراسی از گسترش اسلام و گرایش به آن جلوگیری کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند امسال، جمعه هفته جاری به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.