محمود زمانی روز دوشنبه در جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران تکاب اظهار داشت: تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای تجهیز امکانات و آماده‌باش نیروها برای ارائه خدمات در مناطق روستایی و سخت‌گذر منطقه برای شرایط برف و کولاک احتمالی در روز انتخابات اتخاذ شده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به احتمال بارش برف در هفته جاری بیان کرد: درصورت بارش برف در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری، امکانات خودرویی بخش‌های دولتی و خصوصی شهرستان از جمله خودروهای سنگین، برف‌روب و ماشین‌آلات راهداری پیش از آغاز زمان ثبت نام و اخذ رای وارد عمل شده و اعزام عوامل هیات‌های اجرایی و نظارت به شعبه‌های اخذ رای در روستاها به طور عادی و بدون وقفه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات در شرایط برفی در روستاها علاوه بر ادارات و نهادهای دولتی، واحدهای معدنی و صنعتی تکاب نیز پای‌ کار بوده و تا پایان فرآیند انتخابات با اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ستاد مدیریت بحران این شهرستان همکاری تنگاتنگی خواهند داشت، ادامه داد: مسیرهای استقرار خودروهای سنگین و تجهیزات موردنیاز برای برف‌روبی و بازگشایی محورهای روستایی از هم‌اکنون مشخص شده تا در صورت بارش برف و کولاک عملیات پشتیبانی از نیروهای برگزارکننده انتخابات آغازشود.

فرماندار تکاب گفت: تجهیزات، امکانات و ناوگان خودرویی معادن تکاب از فردا، سه شنبه، تا یکشنبه هفته آینده به طور فعال و مستمر در اختیار ستاد انتخابات خواهد بود.

انتخابات مجلس یازدهم در ۶۹ شعبه اخذ رای از جمله ۲۸ شعبه شهری و ۴۱ شعبه روستایی در تکاب برگزار می‌شود که از این تعداد ۳۴ شعبه ثابت و ۳۵ شعبه اخذ رای نیز به‌صورت سیار خواهد بود.

۷۹۵ نفر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی به عنوان اعضای شعبه‌های اخذ رای در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفندماه در این شهرستان مشارکت خواهند کرد.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و تخت سلیمان بوده و در این دوره از انتخابات به عنوان حوزه فرعی همراه با شاهین‌دژ در جنوب آذربایجان‌غربی یک حوزه انتخابیه را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.