رحمان احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی تماس تلفنی از سوی شهروندان مبنی بر انفجار در یک واحد مسکونی در این محله، مراتب در دستور کار نیروهای این سازمان قرار گرفت.

وی ادامه داد: این انفجار ساعت ۲۲ شب گذشته و بر اثر نشت گاز اتفاق افتاد و بلافاصله ۲ خودرو آتش نشانی با ۶ مامور به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه منزل مسکونی بە طور کامل تخریب و بر اثر موج انفجار نیز برخی از شیشه‌های خانه‌های مجاور محل حادثه شکسته شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد افزود: کارشناسان آتش نشانی و اداره گاز در حال بررسی علت نشت گاز در این واحد مسکونی هستند که هنوز علت آن مشخص نشده است.

وی اظهار داشت: امسال پنجمین مورد حادثه نشت گاز و انفجار در منازل مسکونی این شهرستان است که بر اثر آن ۱۰ نفر مصدوم شده‌اند. 

«احمدی» به مردم توصیه کرد که به هنگام استشمام بوی گاز ضمن قطع فلکه اصلی از محل کنتور، در محیط نشت گاز از روشن و خاموش کردن کلید و پریزهای برق خودداری کرده و با استفاده از یک دستمال یا حوله خیس پس از بازکردن پنجره‌ها گاز را از محیط به آرامی خارج کنند و مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.