ماموستا ملاعبدالسلام امامی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهاباد افزود: بی‌احترامی و توهین به سایر نامزدها  در طول ایام تبلیغات قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: کاندیداها در جریان تبلیغات خود از ایجاد مزاحمت برای شهروندان و به راه انداختن کارناوال‌های تبلیغاتی در سطح شهر و روستاها خودداری کنند.

وی با بیان اینکه همه کاندیداها حق تبلیغات و ارایه توانمندی‌های خود را دارند، اظهار داشت: نامزدها در طول این هفته در جلسات و سخنرانی خود برنامه‌ها و طرح‌هایی را که می‌خواهند در سطح شهرستان اجرا کنند، برای مردم تشریح و سعی داشته باشند از دادن وعده‌های غیرممکن و پوشالی به مردم خودداری کنند.

امام جمعه مهاباد با اشاره به اینکه اسراف در همه امور حرام است، عنوان کرد: هزینه‌های گزاف در شرایط اقتصاد امروزی شایسته نیست و بهترین تبلیغات همان عملکرد آنان در سال‌های حضورشان در جامعه است.

وی تاکید کرد: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پس از انتخاب شدن و قبول این مسوولیت بزرگ نیز باید امانت‌دار رای مردم باشند و خود را در برابر مردم و قول‌های داده شده مسوول بداند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو نیز افزود: ملت ایران در روز دوم اسفند مسوولیت بسیار بزرگی برعهده دارند زیرا در این روز با مشارکت خود در برگزاری پرشور انتخابات می‌توانند پشتیبانی خود از نظام جمهوری اسلامی را دوباره اثبات کنند.

ماموستا امامی گفت: مشارکت مردم در این انتخابات می‌تواند این واقعیت را برای دشمنان مشخص کند که ملت حق‌شناس ایران در این برهه حساس از تاریخ کشور با نظام جمهوری اسلامی همراه و همگام است. 

وی در ادامه ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: مردم ما همواره وظایف و حمایت‌های خود را از نظام ثابت کرده‌اند و اکنون به واقعیت نوبت مسوولان است تا با قدردانی از مردم و نهایت تلاش در جهت حل مشکلات و تامین رفاه ملت اقدام کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز ۲ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود و مردم آذربایجان‌غربی ۱۲ نماینده را در این روز راهی مجلس می‌کنند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌ و دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.