ماموستا ملاعباس احمدی روز پنجشنبه در آیین چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی که در مسجد جامع امیرآباد بوکان برگزار شد، افزود: شهادت این سردار برگز اسلام به دست امریکای جنایتکار هویت تروریستی سردمداران آمریکا را به جهانیان نشان داده و باعث جاودانه شدن وی در دل ملت‌های آزادیخواه جهان شد.

وی با بیان اینکه این شهید متعلق به همه مردم ایران است اظهار داشت: این شهید با بزرگواری و متانتی که داشت برای خدمت به اسلام و مسلمین شب و روز نمی‌شناخت و در نهایت نیز جان خود را برای حفظ امنیت مردم ایران و منطقه و در راه مقابله با استکبار تقدیم نظام و رهبری کرد.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی نمونه برجسته تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام (ره) بود که همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذارند و راه وی متوقف نخواهد شد و ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: بسیاری از توطئه‌ها و ترفندهای شوم دشمنان در منطقه و جبهه مقاومت با برنامه‌ریزی، سیاست و راهبردهای این سردار رشید و با ذکاوت وی بارها نقشه برآب شد.

امام جمعه بوکان با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی موجب خوشحال شدن دوستان نظام و مایه یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و مسلمین شد.

در این مراسم فرمانده سپاه بوکان نیز در سخنانی ریشه بسیاری از مشکلات داخلی در کشور را ناشی از کمبود مدیران انقلابی دانست و گفت: جبهه فرهنگی انقلاب، نیازمند سربازانی مخلص، مجاهد و جهادی است که در راستای حل مشکلات مردم با تمام وجود وارد عرصه شوند.

سرهنگ حسین جمشیدی اضافه کرد: سردار سلیمانی یکی از مدیران جهادی بود که جان و مال خود را وقف اسلام و رفع مشکلات مردم منطقه و جهان اسلام کرد و در این راه به آرزوی خود که همانا شهادت در راه خدا بود نیز نایل آمد.

وی افزود: مشکلات مردم با روحیه جهادی حل خواهد شد و در این راستا مدیران باید روحیه جهادی خود را حفظ و تقویت کنند.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دیماه ۹۸ مورد حمله بالگردهای آمریکایی قرار گرفت؛ وی در این حرکت تروریستی در فرودگاه بغداد به همراه ۹ نفر از رزمندگان جبهه مقاومت به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.