پیمان اکبری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روز یکشنبه هفته جاری، بازی سنگینی برابر سایپا بدون برخی بازیکنان اصلی نظیر شهرام محمودی و فرهاد قائمی داشتیم ولی بازیکنان تیم، عملکرد خوب و قابل قبولی ارائه دادند.

وی اضافه کرد: تیم والیبال شهرداری ارومیه، روز به روز بهتر می شود و امیدواریم با بردهای پیاپی در مرحله پلی‌آف، به هدف خود در این رقابت ها دست یابیم.

وی با ابراز نگرانی از مصدومیت‌ بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه بیان کرد: با این وجود، تلاش می‌کنیم در ادامه لیگ روند بهتری را در کسب نتیجه داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: تلاش ما صعود به عنوان ۲ تیم اول است ولی شرایط لیگ بسیار سخت شده که رسیدن به این هدف را دشوار می‌کند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز، چهارشنبه در دیداری خانگی با نتیجه سه بر صفر مقابل میهمان خود خاتم اردکان پیروز شد و با کسب سه امتیاز خانگی این مسابقه جایگاه خود را در جدول رده‌بندی، ۲ رده بهبود بخشید.

«ابراهیم فیروزی» با کمک «اصغر میرزائی» امر داوری این دیدار را بر عهده داشتند و «بهرام سلیمانی و مسعود یزدان‌پناه» ناظران فدراسیون در این مسابقه بودند.

شهرداری ارومیه با این پیروزی و اندوختن ۳۲ امتیاز با ۲ پله صعود در رده چهارم قرار گرفت و یکشنبه هفته آینده /۲۷ بهمن ماه/ میزبان تیم راهیاب ملل مریوان در سالن غدیر این شهر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.