جهانبخش‌ محبی‌نیا روز پنجشنبه در آیین غبارروبی مزار شهدای میاندوآب به مناسبت دهه مبارک فجر در جمع مسوولان این شهرستان اظهار داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد مبارزه با افراط و تروریسم سرآغاز تحولی بزرگ در جهان است.

وی شهید سردار سلیمانی را بازوی قدرتمند اسلام در شکل‌دهی به مقاومت و تحولات خاورمیانه دانست و افزود: شهادت، بهترین پاداش معنوی و اخروی برای این شهید سرافراز اسلام بود.

وی گفت: در همه امور و به هیچ وجه نباید از یاد خدا غافل باشیم چرا که شناخت خدا و خداباوری شاه‌کلید همه مشکلات بوده و بقای جمهوری اسلامی ایران در برابر هجمه و توطئه دشمنان فقط توسل به خداست.

امام‌جمعه میاندوآب نیز در  این آیین با اشاره به جایگاه شهدای انقلاب اسلامی در جامعه گفت: همه وظیفه داریم در مسیر ارزش‌های الهی شهدا که در عرصه‌های مختلف به ملت ایران درس ایستادگی و مقاومت دادند، حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده با قدردانی از ملت ایران در صیانت از خون شهدا، افزود: ۲۵ میلیون نفر در آیین تشییع پیکر سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند و این ناشی از قدرداشناسی و پایبندی ملت به ولایت و انقلاب و جایگاه شهید است.

وی با اشاره به اینکه در همه حال و در اوج قدرت نیز به خدای متعال نیاز داریم، گفت: حضرت یوسف(ع) در زندان و حضرت محمد(ص) در غار حرا و حضرت موسی (ع) در کوه تور به خدا توسل جستند و ما هم باید در هر مقام و جایگاهی که هستیم از خدای متعال غافل نشویم.

در ادامه این مراسم مزار شهدای این شهرستان غبارروبی و گلباران شد.

میاندوآب با تقدیم ۸۵۰ شهید، ۱۳۰ جانباز و ایثارگر و ۱۷۹ آزاده نقش پررنگی در دفاع از کشور در طول هشت سال جنگ تحمیلی داشته است.

همزمان با نخستین پنج‌شنبه از ایام‌الله دهۀ مبارک فجر، امروز بیش از ۱۹ هزار گلزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در سراسر کشور عطرافشانی و گلباران شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.